Panoramic Voices & DENSITY512 PROUDLY PRESENT


FRIDAY, OCTober 4, 2024, 7:30 PM

AUSTIN COMMUNITY COLLEGE - HIGHLAND CAMPUS

- - -

SATURDAY, OCTober 5, 2024, 7:30 PM

REGAL ROOMs

- - -

Jacob Schnitzer (Density512) & Juli Orlandini (Panoramic Voices)

Conductors/Directores


 
 

Panoramic Voices enriches the lives of Central Texas music lovers with inclusive and innovative musical experiences that encourage collaboration, showcase regional talent, and create opportunities for diverse participants and audiences.

Panoramic Voices (Voces Panorámicas) enriquece la vida de los amantes de la música del Centro de Texas a través de experiencias musicales innovadoras que promueven un escaparate para la colaboración del talento regional y la creación de oportunidades para participantes y público diverso.

- - -


Juli Orlandini
Managing Artistic Director/Directora Ejecutivo y Artístico

Benjamin Dia
Accompanist/Acompañante

Sophie Mathieu
Administrative Manager/Gerente Administrativo 

A. Villarreal, Christa Tumlinson, James Tecuatl-Lee, Katrina Saporsantos, Gregory Hilliard Jr.
Section Leaders/Líderes de Sección


 
 

Density512 is a chamber orchestra and new music collective of adventurous musicians who champion contemporary programming. We tell stories through imaginatively curated experiences, amplify the voices of groundbreaking artists, and cultivate interdisciplinary collaborations.

Density512 es una orquesta de cámara así como un colectivo de músicos aventureros que se especializan en programar nueva música contemporánea. Contamos historias a través de vivencias curadas con imaginación, amplificando las voces de innovadores artistas  así como el cultivo de colaboraciones interdisciplinarias.

- - -

Aurel Garza-Tucker
Executive Director/Director Ejecutivo

Jacob Schnitzer
Artistic Director/Director Artístico

Sophie Mathieu
Communications Director/Directora de Comunicaciones

Jordan Walsh 
Personnel & Project Manager/Administración de Proyecto y Personal



This concert is offered as part of Austin Community College's Find Your Voice Concert Series!


The mission of the ACC Department of Music is to help students develop their authentic artistic voices through an awareness and understanding of their cultural, social, and political surroundings without bias. It is through this devotion to helping students find their own creative voice that the Find Your Voice Concert Series was conceived. The newly minted series seeks to help nurture individual talents and prepare our students for the modern challenges of a career in the arts by programming innovative and thought-provoking material, bringing in living artists to work with our students, and providing collaborative opportunities across a wide spectrum.

More information can be found at admc.austincc.edu/music/


Este concierto es ofrecido como parte de la serie de conciertos Find Your Voice (Encuentra Tu Voz) del Austin Community College.

La misión del Departamento de Música del ACC es ayudar a los estudiantes a desarrollar auténticas voces artísticas  sin prejuicios a través del conocimiento y comprensión de sus alrededores culturales, políticos y sociales. Es a través de esta devoción de ayudar a los estudiantes de encontrar sus voces creativas que la serie de conciertos Find your Voice fue concebida. Esta nueva serie intenta alimentar talentos individuales y preparar a los estudiantes para los retos modernos de una carrera en las artes programando material innovativo que nos lleven a la reflexión, permitiendo a artistas trabajar con nuestros estudiantes así como proveer oportunidades de colaboración a través de un amplio espectro.


Puede encontrar más información en
admc.austincc.edu/music/


— PROGRAM/PROGRAMA —

Soloists are listed in order of appearance.
(Click on the + next to “lyrics” for each piece to view texts and translations.)

Los solistas se listan en orden de aparición.
(De click en el signo + junto a “letra” para ver textos y traducciones de cada pieza.)

** Indicates world premiere Arrangements, co-commissioned by Panoramic Voices and Density512 for this concert! **
** Indica premier mundial del arreglo comisionado por Panoramic Voices y Density512 **



IT’S OH SO QUIET
- BJörK -

WORDS & MUSIC BY/LETRA & MÚSICA DE
Hans Lang, Bert Reisfeld, and Erich Meder
ARRANGED BY/ARREGLO DE
Trevor F. Shaw

Jay Young, soloist/solista

  • It's oh so quiet, 
    It's all so still,
    You're all alone, 
    And so peaceful until

    You fall in love, zing, boom!
    The sky up above, zing, boom,
    Is caving in, wow bam!

    You've never been so nuts about a guy;
    You wanna laugh, you wanna cry;
    You cross your heart and hope to die
    ‘Til it's over, and then

    It's nice and quiet, 
    But soon again, 
    Starts another big riot!

    You blow a fuse, zing, boom!
    The devil cuts loose, zing, boom!
    So what's the use, wow bam!
    Of falling in love?

    It's oh so quiet,
    It's oh so still.
    You're all alone,
    And so peaceful until

    You ring the bell, bim bam,
    You shout and you yell, hi ho,
    You broke the spell.

    Gee, this is swell, you almost have a fit;
    This guy is "gorge" and I got hit.
    There's no mistake, this is it!
    ‘Til it's over and then,

    It's nice and quiet, 
    But soon again
    Starts another big riot!

    You blow a fuse, zing, boom!
    The devil cuts loose, zing, boom!
    So what's the use,
    Of falling in love?

    The sky caves in,
    the devil cuts loose;
    You blow, blow, blow, blow, blow your fuse, 
    Aaahhh!
    When you fall in love.

  • Está todo tan callado,
    Está todo tan quieto
    Estás completamente sola
    Y completamente en paz hasta que

    Te enamoras ¡Zing, bum!
    El cielo en lo alto, ¡Zing, bum!
    Se empieza a caer ¡Wow, bam!

    Nunca has estado tan loca por un chico;
    Quieres reir, quieres llorar,
    Esperas que te digan la verdad.
    Todo ha terminado y entonces…

    Está todo tan callado,
    Está todo tan quieto
    Estás completamente sola
    Y completamente en paz hasta que

    Tocas la campana, bim bam,
    Gritas y lloras, ay ay,
    Rompes el hechizo
    ¡Caray! Esto está padre, casi te da el ataque;

    Este niño está bien bueno y me dió.
    No hay duda, ¡esto es!
    Todo ha terminado y entonces…

    Está todo tan callado,
    Pero pronto otra vez
    ¡Comienza otra gran bronca!

    Se te funde un fusible, ¡Zing bum!
    El diablo anda suelto, ¡Zing bum!
    Entonces, 
    ¿de qué sirve enamorarse?

    Se cae el cielo, el diablo anda suelta
    Se te funde, funde, funde, funde un fusible
    ¡Ah!
    Cuando te enamoras.


COME AS YOU ARE
- NIRVANA -

WORDS & MUSIC BY/LETRA & MÚSICA DE
Kurt Cobain
ARRANGED BY/ARREGLO DE
Theo Janssen

  • Come as you are,
    as you were, as I want you to be.
    As a friend, as a friend,
    as a known enemy.

    Take your time, hurry up,
    the choice is yours, don't be late.
    Take a rest, as a friend,
    As an old memoria,

    Come doused in mud,
    soaked in bleach,
    as I want you to be
    As a trend, as a friend
    As an old memoria.

    And I swear that I don't have a gun
    No, I don't have a gun

  • Ven como seas, como fueres
    Como quiero que seas,
    Como un amigo, como un amigo,
    Como enemigo conocido

    Toma tu tiempo, apúrate
    La elección es tuya, no te tardes
    Toma un descanso como un amigo,
    Como una vieja memoria

    Ven cubierto de lodo,
    empapado de blanqueador
    Como quiero que tú seas,
    Como una moda, como un amigo,
    Como una vieja memoria

    Y te juro que no tengo una pistola.
    No, yo no tengo una pistola


** ALWAYS BE MY BABY **
- MARIAH CAREY -

THIS ARRANGEMENT WAS SPONSORED BY BILL & LOU ANN LASHER
ESTE ARREGLO FUE PATROCINADO POR  BILL & LOU ANN LASHER

WORDS & MUSIC BY/LETRA & MÚSICA DE
Mariah Carey, Jermaine Duprey, and Manuel Seal
ARRANGED BY/ARREGLO DE
Laura Mercado-Wright

Ramya Kamath, soloist/solista

  • We were as one, babe
    For a moment in time
    And it seemed everlasting
    That you would always be mine

    Now you wanna be free
    So I'll let-a you fly
    'Cause I know in my heart, babe
    Our love will never die, no

    CHORUS:
    You'll always be a part of me
    I'm a part of you indefinitely
    Boy, don't you know you can't escape me?
    Ooh, darling, 'cause you'll always be my baby
    And we'll linger on
    Time can't erase a feeling this strong
    No way you're never gonna shake me
    Ooh, darling, 'cause you'll always be my baby

    I ain't gonna cry, no
    And I won't beg you to stay
    If you're determined to leave, boy
    I will not stand in your way

    But inevitably
    You'll be back again
    'Cause you know in your heart, babe
    Our love will never end, no

    CHORUS

    I know that you'll be back, boy
    When your days and your nights get a little bit colder
    I know that you'll be right back, baby
    Oh, baby, believe me it's only a matter of time, time

    CHORUS

  • Éramos uno, bebé,
    Por un momento en el tiempo
    Y parecía que por siempre
    Que tu serías mío

    Ahora quieres ser libre
    Y te voy a dejar volar
    Pues en mi corazón yo sé, bebé,
    Que nuestro amor nunca morirá, no

    CORO:
    Siempre serás parte de mi
    Seré indefinidamente parte de ti
    ¿No sabes que no podrás escaparte de mí?
    Oh querido pues tú siempre serás mío
    Y así seguiremos
    El tiempo no puede borrar un sentimiento tan fuerte
    No hay manera en que puedas sacudirte de mi
    Oh querido, pues siempre serás mío

    No voy a llorar, no
    Y no voy a rogarte que te quedes
    Si estas seguro de irte niño
    No me voy a interponer

    Pero inevitablemente
    Tú volverás
    Pues en tu corazón tú sabes
    Que nuestro amor nunca morirá, no

    CORO

    Yo sé niño que volverás
    Cuando tus días y tus noches se tornen más frías
    Yo sé que volverás bebé
    Créeme bebé es solamente cuestión de tiempo

    CORO

MEET THE COMPOSER:

Laura Mercado-Wright began composing in the spring of 2020 during a difficult break from a full-time career as a multi-genre vocalist. Inspired by VAMP, a quintet of female singers of which she is a member, Laura has written several pieces for a capella voices, including her first commission in 2023 by the Austin-based new music collective, Here Be Monsters. Since then she has expanded to writing for more instruments, and is excited to contribute an arrangement to this Panoramic Voices + Density512 concert.

CONOCE A LA COMPOSITORA:

Laura Mercado-Wright comenzó a componer durante la primavera del 2020 durante una difícil pausa en su carrera como vocalista multigénero. Inspirada por VAMP, un quinteto femenino de cantantes al cual pertenece, Laura ha compuesto varias piezas a capela. Obtuvo su primera comisión en el 2023 que fue hecha para el nuevo colectivo de música basado en Austin, Here Be Monsters. Desde entonces ella ha expandido su obra para incluir más instrumentos y está emocionada de contribuir con un arreglo a este concierto conjunto de Panoramic Voices con Density512.



DON’T SPEAK
- No DOubt -

WORDS & MUSIC BY/LETRA & MÚSICA DE
Eric & Gwen Stefani
ARRANGED BY/ARREGLO DE
Rob Couture

  • You and me, we used to be together,
    Ev’ry day together, always.
    I really feel that I'm losin' my best friend,
    I can't believe this could be the end,
    It looks as though you're letting' go,
    And if it's real then I don't want to know.

    CHORUS:
    Don't speak, I know just what you're sayin'
    So please stop explainin',
    Don't tell me 'cuz it hurts.
    No, no, don't speak, I know just what you're thinkin'
    I don't need your reasons,
    Don't tell me 'cuz it hurts.

    Old memories, they can be inviting
    But some are all together mighty frightening
    And as we die, both you and I,
    With my head in my hands, I sit and cry.

    CHORUS

    It's all ending,
    We’ve got to stop pretending
    Who we are.

    You and me,
    I can see us dying,
    Aren't we?

    CHORUS

    I know you're good, so good
    I know you're real good,

    CHORUS

  • Tú y yo, solíamos estar juntos,
    Todos el día juntos, siempre.
    De verdad siento que estoy perdiendo a mi mejor amigo,
    No puedo creer que este pueda ser el fin,
    Parece que te estás dejando ir
    Y si esto es real entonces no quiero saber

    CORO:
    No hables, yo sé lo que estás diciendo,
    Por favor deja de explicar
    No lo digas por que me duele
    No, no, no hables. Yo sé lo que estás pensando
    No necesito tus razones
    No lo digas por que me duele

    Viejas memorias, pueden ser atractivas
    Pero algunas pueden ser muy horrendas
    Y mientra morimos, tú y yo,
    Con las manos sobre mi cabeza, me siento y lloro

    CORO

    Todo está terminando,
    Debemos dejar de pretender
    Quienes somos.

    Tú y yo,
    Puedo ver cómo morimos,
    ¿o no lo estamos?

    CORO

    Yo se que estás bien, muy bien,
    Yo se que estás muy bien


BREAKFAST AT TIFFANY’S
- DEEP BLUE SOMETHING -

WORDS & MUSIC BY/LETRA & MÚSICA DE
Todd Pipes
ARRANGED BY/ARREGLO DE
Hans Reintjes

  • You will say [that] we've got nothing in common.
    No common ground to start from,
    And we're falling apart.

    You will say [that] the world has come between us,
    Our lives have come between us…
    Say that I know you just don't care.

    CHORUS:
    And I said:  "What about breakfast at Tiffany's?"
    She said, "I think I remember the film, And as I recall I think we both kinda liked it"
    And I said: "Well that's the one thing we've got"

    I see you, the only one who knew me,
    And now your eyes see through me,
    I guess I was wrong.

    So what now? It's plain to see we're over,
    And I hate when things are over.
    When so much is left undone

    CHORUS

    You say that we've got nothing in common.
    No common ground to start from,
    And we're falling apart.

    You'll say the world has come between us,
    Our lives have come between us
    Still I know you just don't care.

    CHORUS

  • Vas a decir que no tenemos nada en común,
    Ningún lugar en común de dónde comenzar
    Y que nos estamos cayendo a pedazos

    Dirás que el mundo se ha interpuesto entre nosotros,
    Que nuestras vidas están entre nosotros…
    Di que lo sé y que no te importa

    CORO:
    Y yo dije: “Pero y entonces, ¿qué fue de “Diamantes para el Desayuno?”,
    Ella dijo, “Me acuerdo de la película,
    Y recuerdo bien que a los dos nos gustó”
    Y yo dije: “Pues bien eso es lo que tenemos en común”

    Te veo, la única que me ha conocido,
    Y ahora tus ojos miran a través de mí,
    Supongo que estaba equivocado

    ¿Y ahora qué? Es claro que hemos terminado
    Y odio cuando las cosas se acaban
    Cuando hay tanto sin realizar

    CORO

    Vas a decir que no tenemos nada en común,
    Ningún lugar en común de dónde comenzar
    Y que nos estamos cayendo a pedazos

    Dirás que el mundo se ha interpuesto entre nosotros,
    Que nuestras vidas están entre nosotros…
    Di que lo sé y que no te importa

    CORO


I SWEAR
- ALL-4-ONE -

WORDS & MUSIC BY/LETRA & MÚSICA DE
Frank Myers and Gary Baker
ARRANGED BY/ARREGLO DE
Drew Downing

Gregory Hilliard Jr., soloist/solista

  • I see the questions in your eyes;
    I know what’s weighing on your mind.
    But you can be sure I know my part.

    ‘Cause I, I’ll stand beside you through the years.
    You'll only cry those happy tears
    And though I'll make mistakes,
    I'll never break your heart.

    CHORUS:
    I swear by the moon and stars in the sky, I'll be there.
    I swear like the shadow that's by your side, I'll be there.
    For better or worse,
    'Til death do us part
    I'll love you with every beat of my heart:
    I swear.

    I'll give you everything I can;
    I'll build your dreams with these two hands.
    And we'll hang some mem’ries on the wall.

    And when there is silver in your hair
    You won't have to ask if I still care.
    'Cause as the time turns the page,
    My love won't age at all!

    CHORUS

  • Yo veo las preguntas en tus ojos;
    Y sé lo que está agotando tu mente
    Pero debes estar segura de que yo conozco mi parte

    Porque, estaré junto a ti a través de los años
    Solamente llorarás lágrimas de alegría
    Y aun cuando cometa errores
    Yo nunca romperé tu corazón

    CORO:
    Juro por la luna y las estrellas en el cielo,
    Yo estaré ahí
    Juro que cómo la sombra que está junto a ti,
    Yo estaré ahí
    Para bien o para mal,
    Hasta que la muerte nos separe
    Te amaré con cada latido de mi corazón: Yo juro

    Y cuando tengan canas tus cabellos
    No me preguntaras si aún me importas,
    Porque cuando el tiempo torne la página,
    ¡Mi amor no habrá envejecido!

    CORO

BUDDY HOLLY
- WEEZER -

WORDS & MUSIC BY/LETRA & MÚSICA DE
Rivers Cuomo
ARRANGED BY/ARREGLO DE
Roger Emerson

  • Description text goes hereWhat's with these homies dissin’ my girl?
    Why do they gotta front?
    What did we ever do to these guys
    That made them so violent?

    PRE-CHORUS:
    Woo hoo. But you know I'm yours,
    Woo hoo, And I know you're mine,
    Woo hoo, And that's for all time.

    CHORUS:
    Ooh wee ooh, I look just like Buddy Holly.
    Oh, oh, and you're Mary Tyler Moore.I don't care what they say about us anyway.
    I don't care ‘bout that.

    Don't you ever fear, I'm always near.
    I know that you need help.
    Your tongue is twisted, your eyes are lit.
    You need a guardian.

    PRE-CHORUS & CHORUS

    Bang, bang, knock on the door.
    ‘nother big bang, you're down on the floor.
    Oh no, what do we do?
    Don't look now, but I lost my shoe.
    I can't run and I can't kick.
    What's the matter babe, are you feelin’ sick?
    What's-a-matter, what's-a- matter, what's-a-matter you?
    What's-a-matter babe, are you feelin’ blue?

    And that’s for all time.

    CHORUS

  • ¿Qué onda con estos güeyes molestando a mi chava?
    ¿Por qué tienen que estar chingando?
    ¿Qué les hice a estos cuates,
    que los hace tan violentos?

    PRE-CORO:
    ¡Uh uh! Pero sabes que soy tuyo,
    ¡Uh uh! Y yo sé que eres mía
    ¡Uh uh! Y lo será por siempre.

    CORO:
    ¡Oh wi oh, me parezco a Buddy Holly.
    Oh, oh y tú eres Mary Tyler Moore
    No me importa lo que digan de nosotros, como sea,
    No me importa nada de eso

    Nunca tengas miedo, siempre estoy cerca
    Yo se que necesitas ayuda
    Tu lengua está torcida, tus ojos encendidos,
    Necesitas un guardia

    PRE-CORO & CORO

    Pum, pum, un golpe en la puerta,
    Otro fuerte estallido, estás tirada en el piso.
    ¡Oh no! ¿Qué hacemos?
    No puedo correr y no puedo patear.
    Bebé, ¿qué pasa? ¿te sientes mal?
    ¿qué pasa? ¿qué pasa? ¿Qué te pasa
    Bebé, ¿qué te pasa? ¿te sientes triste?

    Y lo será por siempre.

    CORO

** Weak **
- SWV-

WORDS & MUSIC BY/LETRA & MÚSICA DE
Brian Alexander Morgan
ARRANGED BY/ARREGLO DE
Keith Galloway Jr.

Sharon Robinson, soloist/solista

  • I don't know what it is that you've done to me
    But it's caused me to act in such a crazy way
    Whatever it is that you do when you do what you're doing
    It's a feeling that I want to stay

    PRE-CHORUS:
    'Cause my heart starts beating triple time
    With thoughts of loving you on my mind
    I can't figure out just what to do
    When the cause and cure is you

    CHORUS:
    I get so weak in the knees
    I can hardly speak
    I lose all control
    And something takes over me
    In a daze, I feel so amazing
    It's not a phase I want you to stay with me
    By my side, I swallow my pride
    Your love is so sweet
    It knocks me right off of my feet
    Can't explain why your love, it makes me weak

    Time after time after time I’ve tried to fight it
    But your love is strong it keeps on holdin’ on
    Resistance is down when you're around cries fading
    In my condition, I don't want to be alone

    PRE-CHORUS & CHORUS

    I try hard to fight it
    No way can I deny it
    Your love's so sweet
    It knocks me off my feet

    CHORUS

    Blood starts racing through my veins
    (I get so weak)
    Boy, it's something I can't explain
    (I get so)

    Something 'bout the way you do
    The things you do
    It knocks me right off of my feet
    Can't explain why your love, it makes me weak

  • Yo no sé qué es lo que me has hecho
    Que me hace portarme de una manera tan loca
    Lo que sea que me haces cuando lo haces
    Es un sentimiento de me quiero quedar

    PRE-CORO:
    Porque mi corazón empieza a latir al triple,
    Con pensamientos de amarte en mi mente
    No puedo imaginarme que hacer
    Cuando la causa y la cura eres tú

    CORO:
    Me siento con las rodillas tan débiles
    Me cuesta trabajo hablar
    Pierdo todo control
    Y hay algo que se apodera de mi

    Confundido, me siento increíble
    No es algo pasajero, yo quiero que te quedes conmigo
    A mi lado, me trago mi orgullo
    Tu amor es tan dulce

    Que me noquea al suelo
    No puedo explicar el porque tu amor me hace tan débil

    De cuando en cuando he tratado de luchar contra él
    Pero tu amor es tan fuerte y me sigue agarrado
    La resistencia es baja cuando estás cerca el llanto se desvanece
    En mi condición no quiero estar solo

    PRE-CORO & CORO

    Trato de luchar contra él
    No hay manera de negarlo
    Tú amor es tan dulce
    Que me noquea al suelo

    CORO

    La sangre empieza recorrer mis venas
    (Me torno tan débil)
    Oh, es algo que no puedo explicar
    (Me torno tan)

    Algo en la manera en que lo haces
    Las cosas que haces
    Que me noquea al suelo
    No puedo explicar porque tu amor me hace tan débil

MEET THE COMPOSER:

Keith Galloway Jr. (they/them) is a pianist, producer, singer, and composer hailing from Fort Worth, TX. Known by the stage name 'KindKeith,' Keith has made a significant impact on the Austin music scene, performing with many diverse bands and releasing their own music. Their work has been recognized in esteemed publications such as the Austin Chronicle, where they were featured in their 'Best Music of 2020-2023' lists, Bandcamp's 'Best Soul,' and KUTX’s 'Austin Music Minute,' among others. In 2024, Keith was honored with the Austin Chronicle Music Award for Best Keyboardist/Pianist.

CONOCE AL COMPOSITORE:

Keith Galloway Jr. (elle) es un pianista, productore, cantante y compositore proveniente de Fort Worth, Texas. Conocide por su nombre artístico “KindKeith”, Keith ha tenido un impacto significativo en la escena musical de Austin, tocando con diversas bandas y lanzando su propia música. Su trabajo ha sido reconocide por importantes publicaciones como el Austin Chronicle donde fue presentade en las listas de “Lo Mejor de la Música 2020-2023”, “Lo Mejor del Soul” en Bandcamp y el “Minuto Musical de Austin” de KUTX entre otros. En 2024, Keith recibió el premio de música del Austin Chronicle para elle “Mejor Tecladista / Pianista”.



** I’M GONNA BE (500 MILES) **
- THE PROCLAIMERS -

THIS ARRANGEMENT WAS SPONSORED BY JIM & ANDREA SIEH
ESTE ARREGLO FUE PATROCINADO POR  JIM & ANDREA SIEH

WORDS & MUSIC BY/LETRA & MÚSICA DE
Charles & Craig Reid
ARRANGED BY/ARREGLO DE
Benjamin Dia

Steve Jacobs, soloist/solista (Friday/Viernes)
A.Villarreal, soloist/solista (Saturday/Sábado)

  • When I wake up, well, I know I'm gonna be
    I'm gonna be the man who wakes up next to you
    When I go out, yeah, I know I'm gonna be
    I'm gonna be the man who goes along with you

    If I get drunk, well, I know I'm gonna be
    I'm gonna be the man who gets drunk next to you
    And if I haver, yeah, I know I'm gonna be
    I'm gonna be the man who's havering to you

    CHORUS:
    But I would walk five hundred miles
    And I would walk five hundred more
    Just to be the man who walks a thousand miles
    To fall down at your door

    When I'm working, yes, I know I'm gonna be
    I'm gonna be the man who's working hard for you
    And when the money comes in for the work I do
    I'll pass almost ev’ry penny on to you

    When I come home, oh, I know I'm gonna be
    I'm gonna be the man who comes back home to you
    And if I grow old, well, I know I'm gonna be
    I'm gonna be the man who's growing old with you

    CHORUS

    When I'm lonely, well, I know I'm gonna be
    I'm gonna be the man who's lonely without you
    And when I'm dreaming, well, I know I'm gonna dream
    I'm gonna dream about the time when I'm with you

    When I go out, well, I know I'm gonna be
    I'm gonna be the man who goes along with you
    And when I come home, yes, I know I'm gonna be
    I'm gonna be the man who comes back home with you
    I'm gonna be the man who's coming home with you

    CHORUS

  • Cuando me levanto, yo sé que voy a ser
    Voy a ser el hombre que se levante junto a ti
    Cuando salga, yo sé que voy a ser
    Voy a ser el hombre que salga contigo

    Si me emborracho, bueno, yo sé que voy a ser
    Voy a ser el hombre que se emborrache junto a ti
    Y si debrayo, yo sé que voy a ser,
    Voy a ser el hombre que debraye junto a ti 

    CORO:
    Pero yo pudiera caminar quinientas millas
    Y pudiera caminar quinientas más
    Solo por ser el hombre que camine mil millas
    Para caer a tu puerta

    Cuando esté trabajando, sí, yo sé que voy a ser
    Voy a ser el hombre que trabaje fuerte para ti
    Y cuando llegue el dinero por el trabajo que hago
    Yo te daré casi todos los centavos

    Cuando esté en casa, (cuando esté en casa), oh, yo sé que voy a ser
    Voy a ser el hombre que vuelva a casa hacia ti
    Y si envejezco, bueno, yo sé que voy a ser
    Voy a ser el hombre que está envejeciendo contigo

    CORO

    Cuando esté a solas, bueno, yo sé que voy a ser
    Voy a ser el hombre que se sienta solitario sin ti
    Y cuando esté soñando, bueno, yo sé que voy a soñar
    Voy a soñar con el tiempo en que estoy junto a ti

    Cuando salga, (cuando salga), yo sé que voy a ser
    Voy a ser el hombre que salga contigo
    Cuando esté en casa, (cuando esté en casa), oh, yo sé que voy a ser
    Voy a ser el hombre que vuelva a casa hacia ti

    CORO

MEET THE COMPOSER:

Benjamin Dia is a pianist, arranger, and conductor. He made his debut as a collaborative pianist with the principal players of the Philippine Philharmonic Orchestra at the 1992 Asian Composers League Festival in the Cultural Center of the Philippines, premiering new works by emerging Asian composers. After graduating with a Bachelor of Music in Piano Performance from the University of the Philippines, he went to the United States to pursue his graduate studies at the Westminster Choir College in Princeton, New Jersey. Since then he has performed in music festivals and in venues such as The Asia Society of New York, Carnegie Hall, Merkin Concert Hall, Kaye Playhouse at Hunter College, The John F. Kennedy Center for the Arts, Oslo Konserthus, and in the Aberdeen International Youth Festival.

CONOCE AL COMPOSITOR:

Benjamin Dia es pianista, arreglista y compositor. Él hizo su debut como pianista colaborativo (acompañante) con los músicos principales de la Orquesta Sinfónica de Filipinas en el 1992 como parte del Festival de la Liga de Compositores Asiáticos en el Centro Cultural de Filipinas, estrenando obras de compositores asiáticos emergentes. Tras obtener la Licenciatura de Música en Piano de la Universidad de Filipinas, él se fue a los Estados Unidos a realizar sus estudios de posgrado en el Colegio Coral de Westminster en Princeton, Nueva Jersey. Desde entonces, se ha presentado en festivales de música y recintos como la Sociedad Asiática de Nueva York, Carnegie Hall, la Sala de Conciertos Merkin, Kaye Playhouse en Hunter College,  el Centro para las Artes John F. Kennedy, Oslo Konserthus, y en el Festival de Música Internacional Juvenil de Aberdeen.



INTERMISSION

Intermedio



** TUBTHUMPING (WITH “DANNY BOY”) **
- CHUMBAWAMBA -

THIS ARRANGEMENT WAS SPONSORED BY BRAD KING
ESTE ARREGLO FUE PATROCINADO POR BRAD KING

WORDS & MUSIC BY/LETRA & MÚSICA DE
Frederic Weatherly (“Danny Boy”) and Chumbawamba (“Tubthumping)
ARRANGED BY/ARREGLO DE
Benjamin Dia

  • “Danny Boy”
    O Danny Boy, the pipes, the pipes are calling
    From glen to glen, and down the mountainside.
    The summer's gone and all the roses falling;
    It's you, it's you must go and I must bide.

    But come ye back when summer's in the meadow,
    Or when the valley's hushed and white with snow
    ‘Tis I'll be here in sunshine or in shadow;
    Oh Danny Boy, oh Danny Boy, I love you so

    “Tubthumping”
    We'll be singing
    When we're winning
    We'll be singing

    I get knocked down
    But I get up again
    You're never gonna keep me down

    Pissing the night away

    He drinks a whiskey drink
    He drinks a vodka drink
    He drinks a lager drink
    He drinks a cider drink
    He sings the songs that remind him of the good times
    He sings the songs that remind of the better times

    Oh, Danny boy

    Don't cry for me
    Next door neighbor

    We'll be singing
    When we're winning
    We'll be singing
    When we're winning

  • “Danielito”
    Oh Danielito, las gaitas, las gaitas están llamando,
    De cañada en cañada, y por abajo la montaña
    El verano se ha marchado y todas las rosas están cayendo;
    Eres tú,eres tú quien debe marcharse y yo debo quedarme

    Pero si volvieses cuando el verano esté en los campos,
    O cuando el valle susurre y esté blanco por la nieve
    Estaré yo  aquí al brillo del sol o a la sombra;
    Oh Danielito, oh Danielito, te amo yo

    “Tubthumping”
    Estaremos cantando
    Mientras estemos ganando
    Estaremos ganando

    Me noquean
    Pero me vuelvo a levantar
    Nunca me vas a mantener tirado

    Orinando por la noche

    Él toma un trago de whiskey,
    Él toma un trago de vodka,
    Él toma una trago de chela,
    Él toma una trago de sidra
    Él canta canciones que le recuerdan los buenos tiempos,
    Él canta canciones que le recuerdan de tiempos mejores

    Oh Danielito

    No llores por mí,
    Vecino de la puerta de al lado

    Estaremos cantando
    Mientras estemos ganando
    Estaremos ganando


NOTHING ELSE MATTERS
- METALLICA -

WORDS & MUSIC BY/LETRA & MÚSICA DE
J. Hetfield & L. Ulrich
ARRANGED BY/ARREGLO DE
P.v. Lonkhuijsen

  • So close, no matter how far
    Couldn't be much more from the heart
    Forever trusting who we are
    And nothing else matters.

    Never opened myself this way
    Life is ours, we live it our way
    All these words, I don't just say
    And nothing else matters.

    Trust I seek and I find in you
    Every day for us something new
    Open mind for a different view
    And nothing else matters.

    Never cared for what they do
    Never cared for what they know
    But I know...

  • Tan cerca, sin importar cuán lejos
    Pueda estar mucho más del corazón
    Por siempre confíamos en quienes somos
    Y nada más importa

    Nunca me abrí de esta manera
    La vida es nuestra, la vivimos a nuestra manera
    Todas estas palabras que solamente no digo
    Y nada más importa

    Confianza busco y encuentro en ti
    Todos los días hay algo nuevo para nosotros
    La mente abierta para otros puntos de vistas
    Y nada más importa

    Nunca me importo lo que hicieran
    Nunca me importo de lo que saben
    Pero sé…


** KISS FROM A ROSE **
- SEAL -

WORDS & MUSIC BY/LETRA & MÚSICA DE
Henry Samuel (Seal)
ARRANGED BY/ARREGLO DE
Russell Podgorsek

  • There used to be a greying tower alone on the sea
    You became the light on the dark side of me
    But love remains a drug that's the high not the pill

    PRE-CHORUS:
    But did you know that when it snows
    My eyes become large and
    The light that you shine can't be seen?

    CHORUS:
    Baby, I compare you to a kiss from a rose on the grey
    Ooh, the more I get of you, I get the stranger it feels, yeah
    And now that your rose is in bloom
    A light hits the gloom on the grey

    There is so much a man can tell you
    So much he can say
    You remain my power, my pleasure, my pain, baby
    To me, you're like a grow’n addiction that I can't deny
    Won't you tell me, is that healthy babe?

    PRE-CHORUS & CHORUS

    I've been kissed by a rose on the grey

    PRE-CHORUS & CHORUS

    Now that your rose is in bloom
    A light hits the gloom 
    On the grey

  • Solía haber una torre solitaria grisácea en el mar
    Tú te convertiste en la luz sobre mi lado obscuro
    Pero el mar se mantiene cual droga que es el viaje y no la píldora

    PRE-CORO:
    Pero ¿sabes que cuándo nieva
    Mis ojos se agrandan
    Y la luz que emanas no se puede ver?

    CORO:
    Bebé, Te comparo con el beso de una rosa en lo gris,
    ¡Oh! Lo más que obtengo de ti, comprendo lo extraño que se siente,
    Y ahora que tu rosa está floreciendo
    Una luz golpea a la obscuridad en lo gris

    Hay tanto que un hombre puede decirte,
    Tanto que puede contarte
    Tú te mantienes como mi fuerza, mi placer, mi dolor, bebé
    Para mí, eres como una adicción que crece y que no puedo negar.
    No me lo vas a decir, ¿es esto sano bebé?

    PRE-CORO & CORO

    He sido besado por una rosa en los gris

    PRE-CORO & CORO

    Y ahora que tu rosa está floreciendo
    Una luz golpea a la obscuridad en lo gris

MEET THE COMPOSER:

Russell Podgorsek (he/him) is a composer, violist, and electric guitarist. His awards and commissions include “Invisible Women” for VAMP Vocals, “Teasdale Triptych” for mezzo-soprano Page Stephens, “Flavour Symmetries” for Tetractys New Music, a NewMusicUSA Project Grant for a collaboration with NANOFiction and the Cordova Quartet, “Six Memos for the Next Millennium” for the Bel Cuore Saxophone Quartet, “Songs for the Sane 3.0” and “Reversal of Fortune” for the Life/Art Dance Ensemble (CO), “MicroSymphony” for the Salisbury Symphony Orchestra (MD), and “Lament and Lullaby” for the Sudbury Youth Orchestra (Ontario, Canada). He currently serves on the faculty at Austin Community College and the University of Texas at Austin where he earned his DMA. He is a graduate of both the Hartt School of Music (CT) and the University of Dayton (OH).

CONOCE AL COMPOSITOR:

Russell Podgorsek (él) es compositor, violista y guitarrista eléctrico. Sus premios y comisiones incluyen “Mujer Invisible” para VAMP, “Tríptico de Teasdale” para la mezzosoprano Page Stephens, “Simetrías de Sabor” para Tetractys Nueva Música, una subvención de NewMusicUSA por una colaboración entre NANOFiction y el Cuarteto Córdoba, “Seis Memos para el Próximo Milenio” para el Cuarteto de Saxofones Bel Cuore de Colorado, “Canciones para los Cuerdos 3.0” e “Inversión de la Fortuna” para el Ensamble de Danza Vida/Arte, “Microsinfonía” para la Orquesta Sinfónica de Salisbury, Maryland y “Lamento y Nana” para la Orquesta Sinfónica Juvenil de Sudbury en Ontario, Canadá. Actualmente forma parte de las facultades del Colegio Comunitario de Austin (ACC) y de la Universidad de Texas en Austin (UT) donde recibió su doctorado en música. Él es egresado de la Escuela de Música de Hartt en Connecticut y de la Universidad de Dayton en Ohio.



I’LL BE THERE FOR YOU (Theme from “Friends”)
- THE REMBRANDTS -

WORDS & MUSIC BY/LETRA & MÚSICA DE
Michael Skloff, David Crane, Marta Kauffman, Allee Willis, Danny Wilde, Phil Sōlem
ARRANGED BY/ARREGLO DE
Hans Reintjes

  • So no one told you life was gonna be this way.
    Your job's a joke, you're broke,
    Your love life's DOA.

    PRE-CHORUS:
    It's like you're always stuck in second gear.
    Well it hasn't been your day, your week, your month,
    Or even your year, but

    CHORUS:
    I'll be there for you,
    When the rain starts to pour.
    I'll be there for you,
    Like I've been there before.
    I'll be there for you,
    'Cause you're there for me too.

    You're still in bed at ten
    And work began at eight.
    You've burned your breakfast so far,
    Things are going great.

    Your mother warned you there'd be days like these.
    But she didn't tell you when the world has brought,
    You down to your knees, and

    CHORUS

    No one could ever know me,
    No one could ever see me.
    Seems you're the only one who knows,
    What it's like to be me.

    Someone to face the day with,
    Make it through all the rest with.
    Someone I'll always laugh with,
    Even at my worst, I'm best with you, yeah.

    I’ll be there for you,
    There for me, too.

    PRE-CHORUS & CHORUS

  • Nadie me dijo que la vida sería de esta manera.
    Tu trabajo es una broma, estás quebrado,
    Tú vida amorosa terminó antes de empezar

    PRE-CORO:
    Es como si siempre estuvieras atorado en segunda velocidad.
    Pues no ha sido tu día, tu semana, tu mes
    O tu año, pero…

    CORO:
    Estaré ahí para ti,
    Cuando la lluvia empieza a diluviar.
    Estaré ahí para ti,
    Como nunca he estado ahí antes.
    Estaré ahí para ti,
    Pues tú estás también para mí 

    Aún estás en cama a las diez
    Y tu trabajo comenzó a las ocho
    Quemaste tu desayuno,
    Las cosas están yendo magníficas

    Tu madre te advirtió que habría días como estos,
    Pero nunca te dijo de cuando los días te han puesto 
    Abajo y de rodillas, y

    CORO

    Nadie podría jamás conocerme,
    Nadie podría jamás mirarme.
    Parece que tú eres la única que sabe
    Lo que significa ser como yo

    Alguien con quien afrontar el día,
    Alguien con quien descansar,
    Alguien con quien poder reír

    Contigo estoy mejor aun en mis peores momentos

    Estaré ahí contigo,
    también ahí conmigo 

    PRE-CORO & CORO


…BABY ONE MORE TIME
- BRITNEY SPEARS -

WORDS & MUSIC BY/LETRA & MÚSICA DE
Max Martin
ARRANGED BY/ARREGLO DE
Mark Brymer

Amanda Adrian, soloist/solista

  • Oh, baby, baby
    How was I supposed to know
    That something wasn't right here?
    Oh, baby, baby
    I shouldn't have let you go
    And now you're out of sight, yeah

    PRE-CHORUS:
    Show me how you want it to be
    Tell me, baby
    'Cause I need to know now, oh, because

    CHORUS:
    My loneliness
    Is killing me and I
    I must confess
    I still believe, still believe
    When I'm not with you I lose my mind
    Give me a sign
    Hit me, baby, one more time

    Oh, baby, baby
    The reason I breathe is you
    Boy, you got me blinded
    Oh, pretty baby
    There's nothing that I wouldn't do
    It's not the way I planned it

    PRE-CHORUS & CHORUS

    Oh, baby, baby
    Oh, oh, baby

    Oh, baby, baby
    How was I supposed to know?
    Oh, pretty baby
    I shouldn't have let you go

    I must confess
    That my loneliness
    Is killing me now
    Don't you know I still believe
    That you will be here
    And give me a sign
    Hit me, baby, one more time

    CHORUS

  • ¡Oh baby, baby!
    Como se supone que habría de saber,
    ¿Qué algo aquí no estaba bien?
    ¡Oh baby, baby!
    No debí de haberte dejado marchar
    Y ahora estás fuera de mi vista

    PRE-CORO:
    Muéstrame cómo quieres que sea,
    Dime, baby,
    Porque necesito ahora saber, porque

    CORO:
    Mi soledad
    Me está matando y yo,
    Yo debo confesar
    Que aún creo, aún creo.
    Cuando no estoy contigo pierdo la cabeza,
    Dame una señal,
    Dame baby una vez más

    ¡Oh baby, baby!
    La razón por la que respiro eres tú
    Niño me has cegado
    Oh, hermoso baby,
    No hay nada que no haría
    No es lo yo tenía planeado

    PRE-CORO & CORO

    ¡Oh baby, baby!
    ¡oh! ¡oh baby!

    ¡Oh, baby, baby!
    Como se supone que habría de saber,
    Oh, hermoso baby,
    No debí de haberte dejado marchar

    Yo debo confesar
    Que mi soledad
    Me está matando ahora
    No sabes que aún creo
    Que estarás aquí
    Y dame una señal
    Dame, baby, una vez más

    CORO


CREEP
- RADIOHEAD -

WORDS & MUSIC BY/LETRA & MÚSICA DE
Thom Yorke, Edward O’Brien, Colin Greenwood, Jonathan Greenwood, Philip Selway, Albert Hammond, and Mike Hazelwood
ARRANGED BY/ARREGLO DE
Scala & Kolacny Brothers

  • When you were here before,
    Couldn't look you in the eye,
    You're just like an angel,
    Your skin makes me cry,

    You float like a feather
    In a beautiful world,
    I wish I was special,
    You're so fucking special.

    CHORUS:
    But I'm a creep,
    I'm a weirdo,
    What the hell am I doing here?
    I don't belong here.

    I don't care if it hurts,
    I want to have control,
    I want a perfect body,
    I want a perfect soul,

    I want you to notice
    When I'm not around.
    You're so fucking special,
    I wish I was special.

    CHORUS

    She is running out again,
    She run, run, run, run,  run.

    Whatever makes you happy,
    Whatever you want,
    You're so fucking special,
    I wish I was special.

    CHORUS

  • Cuando estuviste aquí antes,
    No te pude mirar a los ojos,
    Eres como un ángel,
    Tu piel me hace llorar

    Tú flotas como una pluma
    En un mundo hermoso
    Quisiera que fuese special,
    Eres tan chingonamente especial

    CORO:
    Pero soy repugnante,
    Soy un bicho raro,
    ¿Qué diablos estoy haciendo aquí?
    No pertenezco aquí

    No me importa si lastima,
    No quiero tener el control,
    Quiero un cuerpo perfecto,
    Quiero un alma perfecta,

    Quiero que te des cuenta
    Cuando no estoy aquí
    Eres tan chingonamente especial
    Quisiera que fuese special

    CORO

    Ella está corriendo afuera otra vez
    Ella corre, corre, corre, corre, corre

    Lo que sea que te haga feliz,
    Lo que sea que quieras
    Eres tan chingonamente especial
    Quisiera que fuese special

    CORO


YOU LEARN
(from “JAGGED LITTLE PILL” THE MUSICAL)
- ALANIS MORISSETTE -

WORDS & MUSIC BY/LETRA & MÚSICA DE
Alanis Morissette & Glen Ballard
ARRANGED BY/ARREGLO DE
Mark Brymer

  • I recommend biting off more than you can chew to anyone. I do.
    I recommend sticking your foot in your mouth at anytime. Feel free.

    Throw it down. 
    The caution blocks you from the wind.
    Hold it up to the rays.
    You wait and see when the smoke clears.

    CHORUS:
    You live, you learn, you love, you learn,
    You cry, you learn, you lose, you learn,
    You bleed, you learn, you scream, you learn.

    Wear it out the way a three-year-old would do.
    Melt it down. You're gonna have to eventually, anyway.
    The fire trucks are coming up around the bend.

    CHORUS

    You learn, (Thank you, India.)
    You grieve, you learn, (Thank you, Providence.)
    You choke, you learn, (Thank you, disillusionment.)
    You laugh, you learn, dissillu–, you learn, (Thank you frailty.)
    You pray, you learn, (Thank you, consequence.)
    You ask, you learn, (Thank you, thank you silence.)

    You live, you learn!

  • Recomiendo a todos morder más de lo que puedan masticar. Lo hago.
    Recomiendo meter el pie en tu boca en cualquier momento. Siéntete libre.

    Tírate.
    La precaución te bloquea del viento.
    Álzalo a los rayos.
    Espera y mira cuando el humo se despeje

    CORO:
    Tú vives, tú aprendes, tú amas, tú aprendes
    Tú lloras, tú aprendes, tú pierdes, 
    Tú sangras, tú aprendes, tú gritas, tú aprendes.

    Gástalo de la misma manera en que lo haría un niño de tres años
    Derrítelo. Vas a tener que hacerlo eventualmente, de todas maneras
    Los camiones de bomberos están llegando del recodo

    CORO

    Tú aprendes, (Gracias, India)
    Tú lloras, tú aprendes, (Gracias, Providencia)
    Tú te ahogas, tú aprendes, (Gracias, desilusión)
    Tú ríes, tú aprendes, desilu- (Gracias fragilidad)
    Tú rezas, tú aprendes, (Gracias, consecuencia)
    Tú preguntas, tú aprendes, (Gracias, gracias al silencio)

    ¡Tú aprendes!

THANK YOU FOR coming to

THAT’S SO NINETIES

GRACIAS POR HABER VENIDO A

Es tan de los Noventas


  • (section leaders in bold)
    (líderes de sección en negrita)

    Abigail Meza
    Adam Garner
    Adeline Feybesse
    Alex Rendahl
    Alicia Jarry
    A. Villarreal
    Alvaro Herrera Hernandez
    Amanda Adrian
    Amy Eubanks
    Amy Gennrich
    Andrea Sieh
    Andy Jackson
    Angie Dinh
    Anna Garcia Lascurain
    Anne Ellison
    Anne Summers
    Anne-Marie Parkinson
    Ashley Pickell
    Aurel Garza-Tucker
    Becky Kelly
    Bethany Harris
    Bettye Halperin
    Bill Lasher
    Bob Hayden
    Bonnie Bogovich
    Bonnie Lockhart
    Bridgid Bender
    Carleen Kirksey
    Carolanne Fougerat
    Cecily Johnson
    Ceridwyn Mizera
    Cheng Cao
    Chris Dinan
    Christa Tumlinson
    Cies Charbeneau
    Cristina Carter
    Danna McVey
    Darren Azzou
    David McIntyre
    Dawn Svor
    Diane Skeel
    Diego Alvarez
    Dinu Krishnamoorthi
    Donna David
    Dorothy Browning
    Dylan O'Bryant
    Emily Lawson
    Emma Lever
    Gaby Buentello
    Gina Cox
    Glenda Pittman
    Grace Brown
    Gregory Hilliard Jr.
    Gretchen Riehl
    Hillary Miller
    Holly Noelke
    Isis Lee
    Jaime Pesantes
    James Tecuatl-Lee
    Jarred Prejean
    Jason Hatton
    Jay Young
    Jayda Biggs
    Jenna Ryan
    Jennifer Davis
    Jennifer Graber
    Jennifer Herrell
    Jennifer Hymel
    Jennifer Inglis Hudson
    Jennifer Koppe
    Jennylee Wright
    Jeri Piehl
    Jess Chapin
    Jessica Nodine
    Jim Nasby
    Joan Tuttle Vargas
    John Berry
    John Snyder
    Jonathan Riemer
    Julia Holden
    Julia Lubarsky
    Juliann Gorman
    Kanada Kliewer
    Karen Kazmierczak
    Kate Winchester
    Katelyn McCoy
    Kathleen White
    Katrina Saporsantos
    Katrina Winsko
    Kelly Saccomanno
    Ken Burton
    Kim Becker
    Kristen Ranus Cordoba
    Kristen Thomas
    Kristin Blake
    Kristina Donley
    Kristy Markell
    Laura Marcantonio
    Layna Bergstedt
    Lee Roberts
    Libby Hart Barnes
    Libby Pokel-Hung
    Lily Kennedy
    Liza Wilson
    Louann Lucas
    Lucia Gennrich
    Luke Stollings
    Lynn Lindsay
    Mae Dinan
    Marc Tarabbia
    Marianne Fitzkee
    Marilyn Adams
    Megan Meyer
    Melani Novinger
    Mia Burton
    Micaela Enderle
    Michael Smith
    Molly Krietsch
    Molly Silkenson
    Nathan Patrick
    Nicole Vaughan
    Nisha Abraham
    Nora Cobo
    Obinna Uyanna
    Paige Deegan
    Rachel English
    Rachel Ozanne
    Rachel Walsh
    Ramya Kamath
    Randy Loughlin
    Rene Simone
    Richard Yu
    Rob Johnson
    Robyn Arnecke
    Rosa Harris
    Ruth Bennett
    Samantha Whitehead
    Sarah Aftergood
    Sarah Brookshire
    Sarah Ford
    Serena Kuvet
    Sharon Robinson
    Sherrille Reed
    Sophie Mathieu
    Stephanie Atchley
    Stephanie Easterday
    Stephanie Federico
    Stephanie Nance
    Stephanie Shirley
    Stephen Jones
    Steve Jacobs
    Susan Dixon
    Susanna Kaufman
    Susannah Kirtland
    Susie Gidseg
    Sutton Giese
    Sydney Pattillo
    Tanialee Gonzalez
    Thomas Kolenda
    Tucker Hymel-Pratt
    Vanessa Powers
    Victor Becerra
    Weston McCoy
    William Gomez

  • Daniela Lancara de Espinoza, violin/violín
    Fehérló Gortva, violin/violín
    Meagan Peaco, viola/viola
    Sophie Mathieu, cello/violonchelo
    CJ Johnson, bass/contrabajo
    Kenzie Slottow, flute/flauta
    Dustin Hunter, saxophone/saxofón
    Matt Swihart, trumpet/trompeta
    Billy Pickus, trombone/trombón
    Benjie Dia, piano/piano
    Alan Retamozo, guitar/guitarra
    Jordan Walsh, percussion/percusión

  • Thank you to our donors!
    ¡Gracias a nuestros donadores!—

    ———

    (Jun. 2023 – May 2024)

    Upbeat ($1000 - $4,999)
    Andrea & Jim Sieh
    Anne & Ray Ellison
    Bob Hayden
    Bonnie Lockhart
    Bradley King
    Colten Smith
    Gregg Perry
    Holly Noelke
    Holt Skinner
    Jennifer Hymel
    Jess Chapin
    Jim Nasby
    Kathy Hymel
    Marc Tarabbia
    Nancy Mossman
    Steven Collins
    William & Lou Ann Lasher

    On the Beat ($500 - 999)
    Eric Bear
    Glenda Pittman
    Hindatu Mohammed
    James Gray
    Jennifer Inglis Hudson
    Leslie Britton
    Lissa B Anderson
    Phil & Leslie Pollack
    Richard & Katie Yu
    Sherrille Reed
    Steven Serpa

    Harmony ($200 - $499)
    Adeline Feybesse
    Ann Lowry
    Becky Mercado
    Beth Ullman
    Bridgid Bender
    Carolanne Fougerat
    Ceridwyn Mizera
    Danna McVey
    David Ansel
    David Perez
    Derrich Alexander Rendahl
    Diane Villarreal
    Doniece Sandoval
    Dorothy Browning
    Douglas Watson
    Elizabeth Pokel
    Garrett French
    Hillary Miller
    Janet Cloudt
    Jeri Piehl
    John Berry
    Judy Stroup
    Juliann Gorman
    Justin Duck
    Karen Johnson
    Kenneth Dowell
    Kristen Thomas
    Kristy Markell
    Leigh Petersen
    Marcia Evers
    Martha MacDonald
    Meg TouVelle
    Melissa Menter
    Melissa Zurcher
    Naz Alvarez
    Pamela Corn
    Patti Clifford
    Rachel English
    Ramya Kamath
    Rebecca Redwood
    Rob Johnson
    Robert Karli
    Roxanne Elder
    Sarah Cook
    Stephanie Easterday
    Stephanie Federico
    Stephanie Shirley
    Susan Dixon
    Susannah Kirtland
    Sutton Giese
    Thomas Kolenda

    Syncopation ($100-199)
    Adrienne Inglis
    Adrienne Pedrotti Bingamon
    Alicia Deegan
    Amanda Butler
    Amber Nichols
    Amy Eubanks
    Andrea Ware-Medina
    Anna Garcia-Lascurain
    Annie Atcheson
    Benjamin Pratt
    Bettye Halperin
    Bonnie Bogovich
    Christa Tumlinson
    Cynthia Roden
    Diane Skeel
    Emily Lawson
    Emily Morris
    Hermes Camacho
    James Tecuatl-Lee
    Janice Manos
    Jarred Prejean
    Jennifer Graber
    Jennifer Watson
    Jill Csekitz
    Jonathan Riemer
    Judy Tumlinson
    Juli & Phil Orlandini
    Julie DeFoe
    Karen Kazmierczak
    Kathleen Ellis
    Leah Carr
    Lily Kennedy
    Luke Stollings
    Maggie Anbalagan
    Marjorie Panter
    Mary Overton
    Nora Cobo
    Patricia Low
    Randall Loughlin
    Robert & Janet Rice
    Serena Kuvet
    Shannon Mantrom
    Steve Jacobs
    Susan Lewkow
    Suzette Emberton
    Tonya Watson
    Trevor Shaw
    Vanessa Powers
    Ying Lu


    Rhythm (Up to $99)
    Abi Bellorin
    Abigail Meza
    Alexander Starr
    Alexandra Garcia
    Alexis Falcone-Feldmeth
    Alexis Raynak
    Alicia Jarry
    Allen Avilla
    Amanda Breazzano
    Amy Jones
    Andrea Beyer
    Andrew Jackson
    Angela Hoffman
    Angela Williams
    Anna L Pierce
    Anna Nix
    Antonia Blasini
    Ashley Mitchell
    Aubrey Miller
    Aurel Garza-Tucker
    Becky Kelly
    Beverly Donoghue
    Billie Miles
    Brianna Meinecke
    Brittany Landez
    Bryan Davidson
    Bryan Powell
    Carol Brown
    Carol Dochen
    Catherine Spainhour
    Cecily Johnson
    Chantel Mead
    Charles Clark
    Charlotte Bell-Sittler
    Cindy Goldman
    Cristian Mattoon
    Cristina Carter
    Danielle Marrero
    David Olvera
    Dawn Svor
    Deirdre Spainhour
    Devorah Simon
    Dolores Myers
    Donna David
    Dora Kaufman
    Elisabeth Wright
    Elise Ragland
    Ellen Hebett
    Emily Orlansky
    Emily Young
    Erik Olson
    Gary Giese
    George Preston
    Gerry Petty
    Grant Patton
    Greg Gravunder
    Gretchen Riehl
    Helen Michael
    Iona Olive
    Ivo Janssen
    Jacob Hammack
    Janice Morgan
    Jared North
    Jay Young
    Jayda Seibert
    Jennifer Davis
    Jennifer Kahler
    Jennifer Koppe
    Jenny Houghton
    Jennylee Wright
    Jessica Nodine
    Joan Tuttle Vargas
    Joe Byer
    Joel Klumpp
    Joel Nesvadba
    Joel Rinsema
    John Evans
    John Kenneth Gorder
    John Ludwig
    Joshua Straub
    Julia Holden
    Julia Ilowiecki
    Julia Lubarsky
    Julie Fiore
    Karen Ranus
    Karen Sabharwal
    Karen Tuel
    Karissa Dorman
    Kathryn Klumpp
    Kathy Leighton
    Katrina Saporsantos
    Kelley Pound
    Kent Friesen
    Kerstin Wurst
    Kit Christie
    Kristen Ranus
    Kristin J Blake
    Kristina Donley
    Kylie Jensen
    Larry Suhr
    Laura Tribby
    Laura Weatherford
    Lauren Marie Reyes
    Laurie Patterson
    Lawrence Kroman
    Lawrence Lever
    Leah Butler
    Lillian Moy
    Lisa Granados
    Liza Wilson
    Louann Lucas
    Louise Brewer
    Lynn Lindsay
    Mackenzie Slottow
    Maggie Olmstead
    Marc Byrd
    Margaret Campbell
    Marinda Courtney Vletas
    Mary L Dye
    Melanie Cofield
    Michael Cavazos
    Michael Evans
    Michael Piehl
    Michael Zapruder
    Michelle Garrels
    Miranda Hake
    Mitzi Cotton
    Molly Silkenson
    Monroe Griffin
    Nathan Patrick
    Nathan Preston
    Nicholas Duguid
    Nicole Ankenman
    Nicole Longnion
    Nisha Abraham
    Paul Gatchell
    Rene Simone
    Robin Hart
    Robyn Arnecke
    Rosa Harris
    Sally Doherty
    Sandra White
    Sandra Wilcox
    Sara Michael
    Sarajane Morris
    Seth Park
    Sissy Siero
    Soozie Selfridge
    Sophie Mathieu
    Stephen Jones
    Steven Nance
    Steven Smith
    Susan Helfert Shaw
    Susan Richter
    Susanna Kaufman
    Susanne Caldwell
    Suzanne Mitchell
    T C Dinan
    Tanialee Gonzalez
    Tatiana Artis
    Tayler Thibodeaux
    Tessa Janssen
    Thomas Damron
    Uwe Wendel
    Vicki Marsh
    Victor Becerra
    Yevgeniy Sharlat
    Yvonne Tabares
    Zoe Riemer

    Foundation Support & Matching Donations From:
    Agilent
    Apple
    Dell
    Fidelity Charitable Donor-Advised Fund
    Google
    IBM
    Impact Assets
    Intel Foundation
    Michael & Susan Dell Foundation
    PayPal Giving Fund
    T-Mobile
    Vanguard

  • Thank you to our volunteers!
    ¡Gracias a nuestros voluntarios!

 

JOIN PANORAMIC VOICES AND KMFA CLASSICAL 89.5 FOR TRIVIA

Wednesday, October 9, 7pm at The Brewtorium

Keep the 90s nostalgia going after the show, and join us for KMFA’s Classical Music Trivia this coming Wednesday, October 9 at The Brewtorium. Panoramic Voices will be the official co-host, along with KMFA radio personality Guillermo Delgado. Challenge your knowledge of everything from Beethoven to boy bands, and compete for exciting prizes while enjoying the vibrant atmosphere of the 90s! We'll be judging the best 90s outfits too! So dust off your flannels and JNCOs, and compete to win the coveted Beethoven Trivia Nerd Trophy. Or, just come for the vibes... 

Registration is free starting at 6pm! Trivia starts at 7pm. More information can be found at www.kmfa.org/trivia



ÚNANSE A PANORAMIC VOICES Y A KMFA CLASSICAL 89.5 EN UNA NOCHE DE TRIVIA

Miércoles, Octubre 9, 7pm en el Brewtorium

Mantenga la nostalgia de los 90s después del show uniéndose a nosotros para la noche de trivia de Música Clásica de KMFA este próximo miércoles, 9 de octubre en el Brewtorium. Panoramic Voices será anfitrión junto con Guillermo Delgado, locutor de KMFA. ¡Desafíe su conocimiento desde Beethoven hasta bandas de chicos y compita por emocionantes premios mientras disfrutan de una vibrante atmósfera noventera! ¡Estaremos seleccionando los mejores outfits noventeros! Desempolven sus franelas y JNCOs, y compitan por el codiciado premio de Beethoven Trivia Nerd. O vengan solamente por las vibras…

¡El registro es gratuito y comienza a las 6PM! La trivia empieza a las 7pm. Puede encontrar más información en www.kmfa.org/trivia



MARK YOUR CALENDARS!
¡MARQUEN SUS CALENDARIOS!

We hope to see you at our upcoming events!
¡Gracias por venir a “Es tan de los Noventas”!


PANORAMIC VOICES

- - -

LIGHT IT UP
Community Carol Sing/Play-Along with Craft Market
December 1, 2024
Central Machine Works Brewery (East Austin)

CEREMONY OF CAROLS
With guest artist CHASKI
December 14 & 15, 2024
Austin Public Library (Downtown Austin)

MESSIAH
With Central Texas Philharmonic
December 22, 2024
Klett Center for the Performing Arts (Georgetown)

Subscribe to emails or follow us on social media to stay up to date on performances, singer registration, and more!
¡Suscríbase a nuestros correos electrónicos o síguenos a través de redes sociales para mantenerse al tanto de funciones, registro de cantantes y mucho más!



DENSITY512

- - -

FRANKENSTEIN: THE MOVIE SCORE
November 1 at Doc’s Drive-in Theater
November 2 at dadaLab

Subscribe to emails or follow us on social media to stay up to date on performances and happenings!
¡Suscríbase a nuestros correos electrónicos o síganos en redes sociales para que se mantenga al tanto de nuestras funciones y actividades!

 


THANK YOU TO OUR MEDIA SPONSOR!
¡GRACIAS A NUESTRO PATROCINADOR DE MEDIOS!

 
 


Thank you to OUR GRANTING AGENCIES!
¡GRACIAS A NUESTRAS AGENCIAS SUBSIDIARIAS!

 
 

This project is supported in part by the City of Austin Economic Development Department.
Este proyecto es apoyado en parte por el Departamento de Desarrollo Económico de la Ciudad de Austin.

 


Thank you to OUR CORPORATE SPONSORS AND PARTNERS!
¡GRACIAS A NUESTROS SOCIOS Y PATROCINADORES EMPRESARIALES!